×
Novosti
Zbogom staro, dobrodošlo novo
Nova godina je neizbježna za donošenje odluka.

Sviđalo se to nama ili ne mi smo krivi za donošenje odluka.  Mnoge od ovih takozvanih odluka su dostižne i donoseći ih stvaramo sebi pritisak, nekad i u ne znanju.

Psiholozi su otkrili da su veće šanse da ćemo uspjeti ako naše odluke razložimo u manje ciljeve koji su specifični i vremenski mjerljivi.

Ovo je nekoliko novogodišnjih odluka koje treba izbjegavati. Cijeli koncept donošenja novogodišnjih odluka je loš jer one ne rade.

OVE GODINE NEĆU JESTI..?

Teško ćete ovu odluku pretvoriti u stvarnost. Radije se fokusirajte na onu hranu koju zaista jedete. Vodite dnevnik prehrane i to će vam biti odličan prikaz onog što unosite u sebe i da se podstaknete da zdravo jedete.

SMRŠAT ĆU 20KG?

Vaga u kupatilu ne govori ništa o vašem zdravlju. Umjesto da se fokusirate na broj, uložite svoje vrijeme i energiju u zdravije ponašanje. Poboljšajte ishranu, krećite se češće i spavajte dovoljno. Ovo će vam poboljšati zdravlje i i kako se osjećate. Možda i smršate ali važnije je kako se osjećate.

VJEŽBAT ĆU SVAKI DAN

Umjesto da se potrošite u prve dvije sedmice vježbanja, i da ne vježbate ništa ostatak mjeseca, fokusirajte se na male ali značajne promjene jedno po jedno i  ostvarit će te svoje ciljeve. Ako budete vježbali makar sat sedmično , polako ćete povećavati  treninge na dva do tri sata sedmično. Ako počinjete svoje fitness putovanje dobro razmisliti  šta vas to vodi ka uspjehu.

POSTAVLJANJE NEREALNIH CILJEVA

Budite realni o svom životu i postavite ciljeve koje možete ostvariti. Naprimjer ako vam je cilj da pretrčite maraton, neralno je da se prijavite za naredni koji se održava sljedećeg mjeseca a ne možete pretrčati ulicu preko i nazad. Naš savjet je da nađete neki polu maraton koji se održava nekada kasnije u godini tako će te dati sebi dovoljno vremena da vježbate i pripremite se. 


Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost