×
Novosti
TRENING ZA VRIJEME RAMAZANA
Lifestyle Club

Post nas uči strpljenju, disciplini i saosećanju, koje treba uklopiti u naš režim ishrane, i trening tokom mjeseca Ramazana. 

Razgovarale smo sa našim trenericama kako prilagoditi trening, kako bi mogli trenirati i za vrijeme Ramazana. 

Umjesto da se fokusiraš na nešto  što ne možeš učiniti, fokusiraj se na neke od poznatih prednosti koje dolaze sa postom i prilagodite trening i ishranu oko ovih fitness ciljeva. 

Koje su prednosti treninga ZDRAVA LEĐA  za vrijeme Ramazana?

Trening ZDRAVA LEĐA je u potpunosti sinhronizovan sa Ramazanom. 

Vođena  meditacija i pranajama (disanje u treningu Zdrava Leđa) je duboko umirujuća i vrlo duhovna po prirodi, a asane (poze) pomažu nam da nađemo ravnotežu. 

Svi ovi faktori automatski čine da trening ZDRAVA LEĐA postane dio Ramazana, pošto nas Joga, Pilates i meditacija uče istim stvarima kao i post.

Koje je to  idealno vrijeme za trening za vrijeme Ramazana?

Poslije jutarnje molitve idealno je da uradiš trening jer pomaže da se smiriš, opustiš i da sa lakoćom nastaviš spavati nakon sehura. 

Lagani trening prije iftara je zdravi dodatak danu jer ti čini smirenijom , fokusiranijom i pomaže u tonifikaciji. 

Željeli bismo da podjelimo sa tobom nekoliko savjeta vezano za ishranu tokom mjeseca Ramazana:

Hurme  su najbolji prirodni izvor energije, šećera, vlakana i minerala i, naravno, po sunetu je da započneš i završiš svoj post  sa hurmama. 

Ne zaboravi da piješ velike količine vode.  

Nemoj konzumirati slatkše i gazirane sokove. Pokušaj da  u svoj jelovnik uključiš banane, ovsenu kašu, med, bademe i puter od kikirikija jer sadrže odličnu hranjivu vrijednost. 

Koja vrsta treninga je  idealana  za vrijeme Ramazana?

Bilo koji treninga koji traje od  (od 30 do max 45 minuta), a fokusira se na izgradnju snage i mišića kao naprimjer mini rutine koje svakodnevno objavimo namjenjene za to ili kurs VITKA I ZATEGNUTA

Tvoje tijelo je već u stanju stresa i katabolizma, tako da jaki treninzi nisu preporučljivi da se rade svaki dan.  

Koje je najbolje vrijeme za trening  tokom Ramazana?

U zavisnosti od ciljeva, trening prije  iftara može podstaći hormone rasta i povećava potrošnju masnih naslaga. 

Nažalost, može također ubrzati potrošnju mišića i uzrokovati iscrpljenost zbog gubitka vode i elektrolita. 

Idealno vrijeme bi bilo 2-3 sata nakon iftara.

Koja ishrana je dobra za one koji vježbaju i poste tokom mjeseca Ramazana?

Ketogene dijete su odlične za Ramazan, osim u slučaju da si profesionalna sportasica! 

Svedi unos ugljikohidrata na minimum, nemoj pretjerivati u riži, slatkišima, i datulama na Iftarima. 

(Mnogo žene zapravo se udeblja za vrijeme Ramazana jer unose velike količine ugljikohidrata za Iftar i Sehur.) 

Hidratacija je vitalna i jednostavno moraš unositi dovoljno vode. Pobrinite se da imaš uravnotežena unos natrijuma i kalijuma ako vježbaš.

Šta trebamo raditi i šta ne kada je riječ o ishrani i treningu za vrijeme Ramazana?

Da uradiš:

Povećajte unos tečnosti i elektrolita, posebno ako intenzivno treniraš.

Pobrini se da uneseš  dovoljno proteina  za vrijeme jela.

Ne:

Nemoj da nastaviš da vježbaš ako osjećaš nesvjesticu ili pad energije. 

Šećer u krvi i krvni  pritisak može brzo da padne, što dovodi do kolapsa.

Ne fokusiraj se na treninge visokog intenziteta.  Za vrijeme posta takve treninge treba izbjegavati jer utiču na organizam.

 
 
Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost