×
Novosti
TOP 10 ZDRAVSTVENIH RAZLOGA ZAŠTO DOLAZITI NA ZUMBA TRENINGE
Lifestyle Club

Vježbanje ne mora da bude naporno. U stvari, trening ne mora da budi osjećaj treninga uopšte.

Zumba trening zapravo nije klasični trening. 

To je zabavan, društveni plesni party sa vježbama koje će te pokrenuti! 

Muzika je brza, opojna i zarazna, tako da ne možeš da se ne krećeš. Pošto se to dešava u grupi, Zumba je daleko jedan od najboljih načina da se prijateljice i ti uključite  u zajedničku "rutinu vježbanja".

1. Kalorije i sagorijevanje masti

Glavni cilj na Zumba treninzima je velika potrošnja kalorija kroz intervalni trening. 

Prosječna vježbačica će sagorjeti oko 600 do 1.000 kalorija na Zumba treningu. Sa treningom koji je organizovan da obezbijedi intervale u brzini muzike i vrsti kretanja ukoliko postaneš vježbačica ovog treninga imat ćeš maksimalnu korist i sagorijevat ćeš sve masne naslage. 

Fitnes vježbe se također inkorporiraju u Zumba koreografije, tako da se ne čudiš ako se preseliš iz brzog Merengue pokreta, na sklekove ili čučnjeve  sa skokovima.  

2. Poboljšaj koordinaciju

Dolaskom na Zumba trening, sigurno ćeš poboljšati koordinaciju. Jako je važno održavati koordinaciju kako starimo. 

3. Trening za cijelo tijelo

Zumba je oboje, ples i trening. Zumba pored benefita za srce, pruža trening za cijelo tijelo. 

Od glave i ramenih lopatica koje opuštaju vrat i zagrijavaju gornji dio tijela do nogu koje jačaju zglobove. 

Ovaj trening pokreće skoro svaki mišić i zglob. Čak i ti koja tek učiš korake osjećati će se kao da si odradila kompletan trening.   

4. Povećaj snagu tvog srca - Aerobne prednosti

Zumba postiže da tvoj srčani otkucaj dostigne maksimum puno lakše nego standardni treninzi koje ćeš pronaći na DVD-u ili u teretani. To se postiže tako što se koriste u treningu brže pjesme sa oko 145 otkucaja u minuti. Ovim brzim tempom čini se prirodnim da se brzo krećeš. 

Ovo će te postaviti na put do prave aerobne vježbe. 

Ako pokušavaš da izgradiš izdržljivost, ovo je najbolja stvar koju možeš učiniti za sebe. 

Vježbanjem duži period uz ovu brzinu možeš povećati snagu srca.

5. Povećava koliko kiseonika možeš da udišeš - Anaerobne prednosti

Pošto muzika na Zumba treningu ima brz tempo, prelazak sa tempa na drugi tempo muzike može da poboljša izdržljivost nakon samo nekoliko treninga. 

Podiže tvoju anaerobnu izdržljivost prilično brzo. Sve u svemu, najkorisnije je da ti pomaže u održavanju kardiovaskularnog respiratornog sistema. Povećava koliko možeš kiseonika da udišeš tokom treninga visokog intenziteta. 

6. Navuče te na vježbanje

Vježba zbog koje se osjećaš kao kad ideš na posao te ne vuče da se ponovo vratiš na trening. Ali Zumba je tako prijatna da zapravo želiš da se vratiš. Potpuno mijenja ideju vježbanja jer se vježbačice zaista raduju narednom treningu. To će te zadržati u  zdravoj  rutini! 

7. Svi mogu da se pridruže

Trening je prilagođen svima. Zbog toga što se Zumba zasniva na muzici i plesu, čini se da govori univerzalnim jezikom na kojem se mogu povezati žene svih naroda. 

Nove vježbačice dobiju kratke upute na početku treninga i u većini slučajeva prate zajedno sa ostatkom ekipe instruktora. 

8. Povećaj samopouzdanje

Zahvaljujući svim onim plesovima koji zahtijeva Zumba trening, smanjit ćeš svoje inhibicije, poboljšati položaj, poboljšati koordinaciju i osjećati se dobro u svojoj koži. 

Ove promjene će se odmah odraziti na tvoje raspoloženje i izgled. Osjećat ćeš se dobro i imati i veće samopouzdanje.

9. Povećaj raspoloženje

Zumba je savršen trening koji će te riješiti i osloboditi svog onog stresa koji si akumulirala tokom dana. 

Uspješni potezi specifični za ovu vrstu treninga doprinose oslobađanju endorfina koji poboljšava raspoloženje, i dolaskom na Zumba trening, sigurno ćeš osjetiti kako te brige napuštaju dok se ti gubiš u muzici. 

10. Druži se

Na treningu Zumbe, moći ćeš da se upoznaš i družiš sa interesantnim i zabavnim vježbačicama.

Trebala bi ići na ovu vrstu treninga najmanje dva ili tri puta sedmično, gdje ćeš se družiti i steći puno novih prijateljica među vježbačicama sa Zumbe. 

Prijavi se putem linka ispod na Zumba, povedi prijateljicu i vidjećeš da ćeš osjetiti sve nabrojane benefite, i oduševljenje neće izostati. 

Ako si naŠa članica, pošalji upit na link ispod i proslijedit ćemo ti odmah novi Raspored.

Donesi i ti prvu odluku, rezerviši svoj termin i odaberi šta je najbolje za tebe i tvoju dobrobit, mi ti možemo pomoći ali kao i uvijek trebaš ti prva htjeti. 

Klikni na link ispod i rezerviši svoj prvi sastanak sa nama.




 

Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost