×
Novosti
MINI RUTINA - Posturalne vježbe - Stavi tačku na bol
LIFESTYLE CLUB

Vježbe posturalne stabilizacije su važan faktor u održavanju i unapređenju zdravlja donjeg dijela leđa (lumbalne regije trupa)

Kao što već vjerovatno i znaš, bol u donjem dijelu leđa (lumbalni bolni sindrom) je, bez daljnjeg, najveći javni zdravstveni problem u svijetu. 

Tako da nemoj brinuti, nisi sama, još kada se spoje bolovi u vratu, onda stvarno trebaš početi raditi na sebi. 

U velikoj većini slučajeva, gdje problem nije nastao traumom, nego uslijed dužih loših životnih navika, naprimjer, gledanja mobilnog telefona sa stalno savijenom glavom ili "položaja upitnika" dok sjediš ili stojiš - problem je rješiv posturalnim vježbama. 

Prije nego što će naša lična trenerica Berina navesti i pokazati nekoliko bitnih vježbi koje bi se trebale izvoditi što češće u toku sedmice i na dnevnoj bazi, upoznat ćemo te s tim šta je zapravo funkcija trupa. Osnovna funkcija trupa je održavanje stabilnosti tokom svakodnevnih različitih aktivnosti.  

Međutim, kako danas, pogotovo u ovom posebnom periodu, provodiš u nekvalitetnom i neaktivnom sjedećem položaju (sjedenje od 8 sati i više u komadu), dolazi do smanjivanja aktivnosti strukture trupa, koja se oslabi i stvori disbalans između mišića koji se sa jedne strane izduže, a sa druge strane se skraćuju, te upravo zbog toga, stvori se ta napetost i bol u određenim zonama.  

Slijede primjeri vježbi za zdrava leđa i koji uklanjaju bolove u vratu! 

Ako imaš ustanovljen problem, najbolje se konsultovati sa nama i odrediti specifične vježbeza tebe.  

Pošalji nam poruku na messanger ili na viber na br. 060 355 61 60. i zakazat ćemo telefonski razgovor u kojem možemo temeljnije pričati o tebi i tvojim nelagodama i naći odgovarajuće rješenje

Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost