×
Novosti
DO SADA JE POBJEDILA LIJENOST - KO ĆE SADA POBJEDITI?

 

"Pokušala sam se baviti fizičkom aktivnošću hiljadu puta, ali stvarno sam lijena";

"Voljela bih naučiti novi jezik, ali nisam istrajna krenem pa stanem i na kraju ništa ne naučim";

"Želim smršati, ali imam malo snage volje i ne mogu odoljeti slatku"


Koliko puta si izgovarala ovakve rečenice? 


Svi imamo snove, ali često su nedostatak upornosti i nedostatak snage volje uslovljavanje svake naše akcije i prva su prepreka našem ostvarenju i poboljšanju.


Ali lijenost poput volje nije stav, osobina ličnosti, već posljedica uvježbanja navike lijenosti. 


Vježbaj nešto drugo dovoljno vremena i urodit će se potpuno drugačija ponašanja. Ali da bi se to dogodilo potrebno je poduzeti neke korake u novom pravcu:

 

 1. KORAK

Izoliraj komponentu koju želiš poboljšati: radi na određenim akcijama, kao što su izlazak u šetnju svako jutro i radi na tome.


 2.  KORAK

Uspostavi svaki korak koji je napravljen da bi postao automatski: navika je rezultat program trening koji se ponavlja više puta u određenim periodima, svjesna ili ne. Da bi mogla definirati sebe, navikama je potrebno prosječno vrijeme od 1 mjeseca kako bi se stabiliziralo i postalo automatsko. U tom mjesecu potrebno je izlagati se sa najvećoj redovnošću. 

U slučaju hodanja, kako bi to postala prava navika, u prvom mjesecu bit će potrebno uvijek izlaziti, čak i ako pada kiša ili hladno, možda ćemo napraviti manje zahtjevan trening, ali ne smijemo odustati.


 3. KORAK

Ojačaj svoje samo - suđe: kako se pojavi malo pomalo novo mišljenje o sebi, zahvaljujući iskustvu promjene u ponašanju, bit će potrebno to sistematski ojačati, a ne ograničavati se na stidljivu rečenicu "Ali nisam vjerovala da bih uspjela". Jedna od najboljih tehnika preobražavanja tvoje samosuđe je pisanje. Vođenje rokovnika u kojem ćeš zabilježiti emocionalne detalje ove promjene vrlo je moćan način za stvaranje nove vizije sebe.


 4. KORAK

Promijeni sredinu oko sebe: ljudi oko tebe su osnovni u određivanju prosudbe o sebi. Zapitaj se da li te cijene, motivišu te, vjeruju u tebe ili ako te kritiziraju i prosuđuju i skloni su da ti stalno smanjuju ambicije. Ponekad je za poboljšanje vlastite stvarnosti potrebno žrtvovati neki odnos. Obično brzo shvatimo da su to bili "posredni" odnosi bez kojih bez problema jednostavno možemo živjeti bez njih.


 5. KORAK

Postani "potencijalista": lako je svaki izazov smatrati nemogućim. Time se stvara alibi za ne činjenje. Međutim, historija nas uči da je nemoguće samo ono što se a priori odričemo. Ko zna što bi rekli naši preci kada bismo hipotetizirali letjeti avionom širom svijeta, slijetati na Mjesec ili komunicirati mobilnim telefonom ili putem e-pošte? Nekoliko je stvari zaista nemoguće.


Svaka od nas može se poboljšati i naučiti kako bismo postigle ciljeve koje smo postavile. 


U prvom redu je pitanje odbacivanja općih i ograničavajućih presuda koje mi sami dajemo i koje često drugima dopuštamo.


Piši nam na link ispod i kreni ponovo od sebe i od svoje dobrobiti, mi ti možemo pomoći da ovaj put tvoja promjena bude zauvijek! 


Ne odgađaj dalje i pokreni se SADA! Do sada je pobjedila ljenost a sada uz našu pomoć imaš priliku da ti budeš pobjednica!


Priključi se našoj grupi ŽENA U FORMI, možeš svakodnevno pratiti PILULE DOBROBOBITI, vježbanje u trajanju 5 minuta i čitati članke koji će ti pomoći da se pokreneš i da riješiš razne probleme poput viška kilograma, celulita, bolova u vratu i kičmenom stubu itd. Ukratko sve što bi trebala za početak raditi. 


Lažne profile napravljene zbog želje da sačuvate svoju privatnost prihvatamo samo ako nam odgovorite na pitanja koja su postavljena prilikom priključenja u grupu.


Priključi se na linku ispod:




Živi najbolje što možeš. 


Čekamo te! 


Aktivnosti
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost
KONKURS ZA TRENERA - 1 POZICIJA za 2020. godinu
Ocjenite aktivnost
KASTING ZA TRENERICE GRUPNOG FITNESSA za novu sezonu 2020. godine
Ocjenite aktivnost