×
Novosti
"PILULE DOBROBITI" Mini Rutina: 4 vježbe za savršene kukove i butine. Efikasan trening za svaki dan

Ovaj problem poznat je mnogima ženama – dok cijelo tijelo mršavi – sa butinama i kukovima je teže. 

Vitke noge i zategnuti kukovi  – su potpuno realan cilj. Tajna je u pravilno odabranom kompleksu vježbi.

Personalna trenerica MA sporta Berina Hebib predlaže ti odličan plan "domaćih" vježbi. Svaki dan u toku mjeseca, malim koracima ćeš se približavati pobjedi. 


Sve što je potrebno?

Redovno radi ove vježbe za mišiće nogu.


Kada primjetiš vidno vitkije butine i kukove u ogledalu, sjeti se da je sve moguće! 

Najbitnije je željeti i htjeti! 

Odvoji 5 minuta dnevno za ove vježbe, i nakon mjesec dana bićeš prijatno iznenađena rezultatom.


Pogledajte ispravan način izvođenja ovih vježbi:  


MINI RUTINE PROTIV UDUBLJENJA U KUKOVIMA (HIP DIPS)

 

ŠIRENJE NOGU

• Početni položaj sjedeći na stolici

• Traku postavite iznad koljena

• Širite noge u koljenima a stopala ne pomjerate sa podloge

OPREZ

• Stopala ne smijete pomjerati sa podloge

• Leđa zategnuta

 VJEŽBU IZVODITE 10 PONAVLJANJA

 

JEDNONOŽNO ŠIRENJE NOGE

• Početni položaj sjedeći na stolici

• Traku postavite iznad koljena

• Jednu nogu odignete sa podloge i širite u stranu, zatim ponovite sa drugom nogom

OPREZ

• Leđa zategnuta

• Noga pod uglom od 90 stepeni

 VJEŽBU IZVODITE 10 PONAVLJANJA

 

SA KOLJENA PODIZANJE KUKOVA

• Početni položaj na koljenima

• Koljena raširite u širini ramena

• Traku postavite iznad kukova

• Podižete kukove i stisnete stražnjicu

OPREZ

• Leđa zategnuta

• Ne smijete se uvijati u kukovima

 VJEŽBU IZVODITE 10 PONAVLJANJA

 

BOČNO PODIZANJE NOGE

• Početni položaj na koljena ispred stolice

• Ruke postaviti na stolicu

• Podižete jednu nogu bočnu,

OPREZ

• Leđa zategnuta

• Stopalo u poziciji čekića

 VJEŽBU IZVODITE 10 PONAVLJANJA


Mi ti možemo pomoći da promijeniš svoje životne navike i da ugradiš zdrave navike ali prvo je potrebno da ti to želiš. 

Ne znaš odakle krenuti, ali bi željela da radiš na tome i da se osjećaš napokon dobro?

Mi smo tu da ti pomognemo da nađeš način  gdje ćeš se pokrenuti, piši nam na messanger ili na viber na br. 060 355 61 60 da rezervišeš svoje besplatne konsultacije.

Čekamo te! 


Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost