×
Novosti
NE MOŽEŠ BIRATI SVOJU BUDUĆNOST, ALI MOŽEŠ ODLUČITI NAVIKE KOJE ĆE JE PROMIJENITI

To je citat jednog vrlo poznat  psihologa, stručnjaka za znanost o navikama.


Kako to utječe na nas?

"Fitnes tradicija" kaže da ako postaviš dugoročne ciljeve i naporno radiš relativno dugo, rezultati će doći.

U prevodu : "Garantujem ti da ćeš izgubiti 6 kilograma ako treniraš najmanje 3 puta sedmično godinu dana."

Ali ovaj pristup ne funkcioniše, osim ako ne govoriš o profesionalnim sportašima: koji rade i treniraju prema ciljevima i rokovima.

Za normalne žene, poput tebe, poput mene, puno je bolje razmišljati o politici dječjih koraka:

1) Od udobnosti svoje fotelje do odluke da učiniš nešto za svoju dobrobit

2) Od lijenosti do posvećivanja barem sat vremena sedmično fizičkoj aktivnosti.

3) Iz negativne misli: "Nikada neću uspjeti" dati sebi priliku i da pokušaš u nekom kratkom roku.

4) Pokušavajući shvatiti da to možeš učiniti

5) Od razumijevanja da to možeš učiniti do odluke koliko dugo se želiš osjećati dobro!


Zato nemoj sebi postavljati preteške, udaljene i zamorne ciljeve, ovo će biti prva prepreka koja će ti odvesti daleko od nas, prije nego što ćeš učiniti taj prvi korak.

Jer ako moraš razmisliti o trčanju 5 km dok sjediš i sjedila si toliko mjeseci u fotelju, razumijet ćeš da li je to previše?

Ako zbog nedostatka vremena za sebe moraš tražiti 1h i pol tri puta sedmično, to se očito čini nemogućim.

No, nije nemoguće ako umjesto 5 km počneš s jednim KM, ako umjesto s više od 4 sata sedmično počneš sa samo pola sata dva puta sedmično.


Sasvim je ova druga priča.

Dakle, ako se želiš osjećati bolje, bolje nego sada, oporaviti se i vratit dah, izgubiti koji kg, vratit fizički formu, boriti se protiv bolovi u leđima i bolesti u ovoj dobi i ne pripremiti se za olimpijade, ovo je način razmišljanja i postavljanja jednostavnih ciljeva.

Održiv i ostvariv, a kratkoročne, za velike dugoročne rezultate.

I ja i cijeli tim smo tu da ti pomognemo i pokažemo ti da se to može učiniti, kako?

Mogla bi krenuti sa našim IZAZOVOM "AKTIVAN SEPTEMBAR"

Piši nam i pokušat ćemo zajedno ako prihvatiš naš izazov, svaki dan tokom sedam dana slati ćemo ti jedan video s prijedlogom vježbi od 5 minuta koje će ti pomoći uraditi prvi korak prema aktivnom i zdravom životu, nezaobilazna stavka za ovaj septembar! 

Dat ćemo ti puno novih ideja za kretanje koje možeš uraditi komotno i u potpunoj sigurnosti svog dnevnog boravaka bez potrebe dodatnih rekvizita/spravica koristeći samo svoje tijelo.  

Odgovori nam sa DA da bi primila ove savjete o stilu života.

Na kraju 7 dana biti ćeš kontaktirana da dogovorimo termin i odmah objasnimo kako dobiti svoju nagradu, bez obaveze.


Napiši na Viber aplikaciju odavde na br. 060 355 61 60  sa svojim imenom + IZAZOV 

Ne zaboravi da se nam pridružiš našoj zatvorenoj grupi ŽENA U FORMI kako bi bila uvijek u toku i da započneš svoj put ka dobrobiti: sa PILULAMA DOBROBITI, člancima i savjetima

Pokušaj, možeš i ti, ali ako želiš našu pomoć, mi znamo kako to učiniti, grupa je ekskluzivno otvorena za žene, realne žene.



Žene koje žele stvarno da postanu dio naše zajednice kako bi jedna drugu bodrile da ugradimo zdrave navike.

Lažne profile napravljene zbog želje da sačuvate svoju privatnost prihvatamo samo ako nam odgovorite na pitanja koja su postavljena prilikom priključenja u grupu.


Biti će nam drago da se upoznamo i družimo.


Čekamo te!


Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost