×
Novosti
BORBA PROTIV SJEDILAČKOG NAČINA ŽIVOTA

Danas nastavljamo, kao što smo ti jučer obećale, da podijelimo sa tobom poslijedice sjedilačkog načina života.

Ok, ok nije vesela tema i pomalo je strašna kad razmišljaš šta se sve može desiti ukoliko nastaviš da vodiš takav život ali u isto vrijeme može da ti bude poticaj da promjeniš iz korijena svoje navike i kompletno svoj način života.

Šta može uzrokovati i koje su poslijedice ako nastaviš tako možda znaš, ali nekad nije loše ponoviti gradivo i osvježiti. 


USPORI METABOLIZAM.

Jedan sat sjedenja ispred omiljene emisije dovoljan je za snižavanje lipaze, važnog enzima koji djeluje na trigliceride, pretvarajući loš holesterol u dobar, do 90%.

Sa smanjenjem rada metabolizma, ako se ne smanji količina unesenih kalorija, čovjek dobiva na težini, a nailazi i na veći rizik od dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti.

Procjenjuje se da, samo stojeći (bez posebnog fizičkog napora) tri sata dnevno, sagoriš 144 kalorije.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, opuštanje na fotelji nakon obilne večere (i nakon što si treću uzastopnu večer preskočila teretanu) možeš stvoriti probavne probleme i više nemirnih noći nego inače.


PROBLEMI SRCA.

Provođenje više od 4 sata dnevno na kauču ispred televizora povezano je sa 125% većim rizikom od zaraze kardiovaskularnim bolestima od vjerojatnosti srčanih događaja kod "umjerenih" gledatelja (2 sata ili manje dnevno).

Sjedilački način života povezan je s nižim razinama HDL-a u krvi: HDL, takozvani "dobar holesterol", bitan je za čišćenje arterija od lošeg holesterola. 


PROBLEMI SA CIRKULACIJOM

Predugo u stolici povećava se rizik od nakupljanja tekućine u donjim ekstremitetima (edem).

Slaba cirkulacija može uzrokovati proširene vene, tromboflebitis (upala površinskih vena), kao i povećan rizik od stvaranja krvnih ugrušaka. 


NEDOSTATAK KREATIVNOSTI.

Mozak nije imun na kaskadu negativnih posljedica sjedilačkog načina života.

Uz usporen metabolizam, abnormalnu cirkulaciju i visoku hormonsku ravnotežu, osjećat ćeš se umorno, pospano, loše volje i nedostaje vam zamaha.

Studije pokazuju da su radni prostori u kojima možeš raditi stojeći domaćini koncentriranijih, optimističnijih i pozitivnijih zaposlenika, sve karakteristike koje pogoduju kreativnosti.

Ako se osjećaš loše raspoloženo, pauzu za kafu pretvori u pola sata šetnje na otvorenom: vjerojatno ćeš dobiti tu ideju koju si dugo tražila.

Pomozi sebi tako što ćeš postaviti alarm na svom mobilnom telefonu, ustani, napravi dva koraka u hodniku, radi koje čučnjeve (ustani i sjedni) nekoliko puta na dan po 10/15 ponavljanja, ispruži i preokreni držanje nekoliko minuta, svaki 20/30 minuta, svaki sat, idi stepenicama i parkiraj automobil daleko kako ne bi odmah ušla u auto čim posao završi.

Borba je svaki dan ali ako ugradiš dobre navike lakše ćeš moći promijeniti sebe i svoj stil života.


Nije lahko na početku ali može se.


Mnoge žene koje su se nam obratile sve ove godine i koje nisu nikad vježbale ili su povremeno vježbala uspjele su pobijediti ovu borbu uz našu pomoć.

Mi smo se specijalizirale u tome jer naša misija je da se osjećaš bolje kroz kretanje.

Kako?

Pomažemo da ugradiš zdrave navike koje ne traju sedam dana ili mjesec dana nego cijeli život.

Razmisli dobro prije nego što opet odgodiš.


Klikni na link ispod i zakaži svoj prvi sastanak za tvojom dobrobiti.

 http://lifestyleclub.ba/kontakt 


Nisi još krenula ali želiš polako da se aktiviraš?

Pridruži  nam se u grupi ŽENA U FORMI gdje su realne žene poput tebe i koje su imale iste probleme kao i ti ,i problem da krenu, pojedine su vježbale i prije no međutim i njima je bilo teško da se ponovo naviknu na  treninge ali sada uspjevaju redovno pratiti, pojedine su se tek sada priključile i počinju da vježbaju uz mini rutine koje objavimo u grupi.


Živi najbolje što možeš.

Čekamo te! 


Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost