×
Novosti
ČLANAK - ŠEST RAZLOGA ZBOG ČEGA SI UMORNA

"Ne mogu, nemam više energije!"


Koliko puta tokom dana izgovoriš ovu frazu?


Saznaj ŠEST RAZLOGA zbog kojih si umorna.. Broj 6 bi te mogao iznenaditi, ali mi smo tu da ti pomognemo!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ ___ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ __ _  __ _ 


ŠEST RAZLOGA ZBOG ČEGA SI UMORNA


Misliš li da dobro spavaš, ali onda se ujutro probudiš uvijek s nekim čudnim umorom?


Jako se teško koncentriraš i patiš li od toga u svakodnevnim radnjama?


Prije odlaska doktoru ili pribjegavanja korištenju lijekova i suplemenata, znaj da su ponekad uzroci umora banalniji nego što misliš! Čitaj dalje i saznaj šta možeš učiniti da postaneš bolja!


NE ODMARAŠ SE DOVOLJNO

Naravno, to će ti se činiti kao takozvano otkriće tople vode, ali ako se osjećaš umorno vjerojatno se ne odmoriš dovoljno ili u svakom slučaju ne onako kako bi trebala. Koliko sati provedeš spavajući tokomnoći? Idealan broj oscilira između 7 i 8 sati: ako si ispod ovog praga, pronađenje odgovorni uzrok za tvoj umor.


Također zapamti da nije dovoljno puno spavati dabi se osjećala bolje, već moraš dobro spavati! Pokušaj zaspati i probuditi se uuobičajeno vrijeme ako je moguće i izbjegavaj dugo popodnevno spavanje.


TVOJ NAČIN ISHRANE JE POGREŠAN

Zdrava i uravnotežena prehrana ti ne pomaže samo da ostaneš u formi i zdrava. Također ima pozitivan učinak na tvoju energiju ipotiče na miran san.


Prestani s kofeinom nakon 12 sati i ograniči unos presloženih ugljikohidrata, poput bijelog kruha i slatkiša, koji tvom tijelu nedaju energiju. No, obrati pozornost i na hranu koja sadrži puno triptofana,poput mesa, banana i mahunarki: one izazivaju san i uzrokuju umor tokom dana.


NE PIJEŠ DOVOLJNO VODE

Glavobolje i umor su među mnogim posljedicama kojen astaju kada se ne hidriraš dovoljno. Podrazumijeva se, ali kafa i slatka pićase ne računaju: da bi zadovoljila svoje potrebe za tekućinom, trebaš piti nezaslađenu vodu i infuzije. Naše tijelo se sastoji od više od 50% vode, akopijemo premalo metabolizam se usporava i kao posljedica toga osjećamo se umorno.


NE UZIMAŠ DOVOLJNO SUNCA

Nije u pitanju sunčanje! Provođenje vremena na otvorenom nije dobro samo za duh, već i za tijelo.


Prošetat tokom pauze za ručak kako bi se napunila vitaminom D. Nemoj potpuno zatvarati zavjese kod kuće ili u kancelariju tokomdana kako bi pustila sunčevu svjetlost, osobito ujutro. Ugrabi što više sunca!


PREVIŠE STRESA

Između misli koje lebde u tvojoj glavi i potrebeda uvijek budeš povezana sa svim i svačim, mozak NIKADA ne prekida vezu!Pokušaj se opustiti, malo odspojiti i zašto ne? Čak i internetska veza!


Razlog? Naš mozak mora neprestano birati koje su informacije i osjetilni dojmovi važni, a koji nisu. Uz ogromnu količinupodražaja, rad mozga se umnožava i umor postaje neizbježan.


NE BAVIŠ SE FIZIČKOM AKTIVNOSTI

Ako želiš više energije, moraš biti ta koja će je proizvoditi. Kada se krećeš, srce pumpa, metabolizam se budi i cirkulacija sepoboljšava. Žene koje se manje kreću imat će i manje energije.


Redovna rutina vježbanja također ti pomaže dabolje spavaš. Studija objavljena u časopisu Journal of Clinical Sleep Medicinepotvrđuje ovo: možeš započeti s jednostavnim navikama poput parkiranja automobila dalje od odredišta ili izlaska iz autobusa/tramvajem jednu stanicuranije, penjanja stepenicama umjesto lifta ili vježbanja tokom pauza za ručak.


Ako osjećaš potrebu za sigurnim "vodičem"i personaliziranim planom obuke, odluči se osloniti na kompetentne tehničare, a ne oslanjati se na Influensera koji se nalazi na webu, pogotovo ako je tvoja početna tačka kauč.


Klikni ovdje ispod i zatražite svoju prvu besplatnu konsultacija sada sa nama. 

Imat ćeš pravo na personalizirane konsultacije s aistenticom i trenericom koja će te voditi korak po korak u izgradnji najbolje rutine treninga za tebe i tvoje potrebe.

Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost