×
Novosti
5 SAVJETA ZA POVRATAK NA VRH!

Vrijeme je za povratak, jesi li spremna?


Povratak često uzrokuje stres, poteškoće sa spavanjem, oticanje i debljanje.


Evo 5 savjeta kako nastavak svakodnevnog života učiniti manje traumatičnim.

 

1. Planiraj svoje dane: to će ti omogućiti da budeš OPERATIVNIJA i da ne gubiš vrijeme ne znajući gdje ga pronaći.


Počni tako što ćeš ujutro raditi"domaću zadaću" koju najmanje voliš. Ujutro ćeš imati više energije i bistrine i vidjet ćeš da će ostatak dana brže proći.

 

2. Postavi alarm 30 min. ranije nego uobičajeno i ako si se tek vratila sa odmora, a nisi nekoliko dana prije povratka postavila alarm blizu uobičajenog vremena buđenja kako bi ti pomoglo da se vratiš na normalan ritam spavanja i buđenja, nemoj se brinuti.


Počni da ustaješ u uobičajeno vrijeme i nakon nekoliko dana kreni postepeno 15-20 min. ranije i to će ti pomoći da ustaneš malkice ranije i da imaš više vremena da posvetiš sebi.


3. KRETANJE: učinit će da se odmah osjećaš bolje jer povećava razinu endorfina i omogućuje ti oslobađanje od stresa.


Nastavi sa svojom navikom kretanja odmah na valu motivacije i kada se tvoja zdrava navika vrati, nećeš osjećati nikakav napor da odradiš svoj dnevni sat fitnessa!


4️. FLEKSIBILNOST lozinke!

 

Bit će teško vratiti se svakodnevnom životu pa je najbolje to učiniti postepeno.


Bez pretjerivanja možeš se prepustiti nekom ćejfu, zapamti da je dobrobit također mentalna... ali nemoj pretjerivati! 

 

5️. DIŠI: potrebno je samo 5 minuta da sjedneš i u tišini slušaš svoje srce i dah.


To je oblik meditacije, ništa transcendentalno, ali čak i nakratko, naviknut ćeš se razmišljati i živjeti u sadašnjosti, a ne u onome što je bilo ili što bi se moglo dogoditi. 


Ako si već odavno u gradu i treba ti dodatna energija kako bi se suočila sa dnevnim obavezama i pobijediš"SINDROM POVRATKA" imaš odličnu priliku da učestvuješ na našem ekskluzivnom događaju u  PONEDJELJAK 19. SEPTEMBRA.

 

"PSIHIČKA PRIPREMA, ISHRANA I KRETANJE POSLIJE GODIŠNJEG ODMORA"

 


Događaj je BESPLATAN i EKSKLUZIVAN samo za članice Lifestyle Club-a, potrebna je rezervacija jer broj mjesta je ograničen.


REZERVACIJE su OTVORENE te se možeš prijaviti na recepciji.

 

PRVIH 10 ŽENA koje nisu naše članice, a koje bi voljele da učine prvi korak imat će PRILIKU da učestvuju na edukativnoj radionici uz rezervaciju putem poruke na messanger ili na viber br. 060 3556160

 

Piši nam:

IME I PREZIME

#KRENEMODPONEDJELJKA


Ukoliko bi voljela da nam se pridružiš i učestvuješ na prvom od mnogobrojnih događaja koji Lifestyle Club ima u pripremi za naredni period, a još nisi članica, sad je pravi momenat da rezervišeš svoju prvu konsultaciju i da odlučiš šta želiš postati u budućnosti. 


Piši nam direktno na messanger sa ovog posta da zakažeš tvoj prvi razgovor.

 

 Ili nas nazovi na 033 873 257

 

 Ili…

 

Napiši nam poruku na Viber br. 060 3556160 da dogovorimo prvi kognitivni sastanak bez obaveze.


ŽELIM ZAKAZATI MOJ PRVI STRATEŠKI SASTANAK

Dan:.......

Vrijeme:....


I kada preferiraš da te kontaktiramo da potvrdimo sa tobom za narednu sedmicu.


Kako bismo mogle odvojiti kvalitetno vrijeme da se upoznamo, da pričamo i razumijemo koji je najbolji način da se odmah počneš osjećati dobro.


Pridruži nam se u grupi ŽENA U FORMI na linku ispod i odvoji kvalitetno vrijeme za sebe i svoje zdravlje.   

 


 

Za prošlost ne možeš više ništa učiniti, a budućnost ovisi od tebe. Čekamo te!


Aktivnosti
VITKA I ZATEGNUTA ONLINE
Ocjenite aktivnost
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost
KONKURS ZA TRENERA - 1 POZICIJA za 2022. godinu
Ocjenite aktivnost