×
Novosti
KAKO SE NOSITI S KRITIKAMA DRUGIH I SKINUTI IH SA VRATA
Lifestyle Club

Moje članice su me često pitale kako  reagujem na kritike drugih ljudi.

Odgovorila sam im ovako:

Zavisi!

Lično sam shvatila da čim sam podigla glavu i počela nešto da radim, kritike su počele da pljušte. 

Tako budi spremna da što više radiš  više te kritikuju (kada bi naivno očekivala aplauz ili bar malo ohrabrenja).

Sada nisam stručnjak za opštu psihologiju i introjekciju fenomena.

Stručnjak sam samo u toj maloj grani discipline koja se odnosi na fitness i sport i  povezana je sa promjenom životne navike kroz kretanje.

Rečeno i razjašnjeno ova tačka, objasniću kako ja to "vidim" i kako to treba da vidiš i ti da ne dobiješ gastritis ili slom živaca.

Kritiku nikada ne treba shvatiti "osoba protiv osobe". Kritika nije nešto lično.

Sa fizičke strane, jedina osoba koju treba da uzmeš u obzir jeste sebe pred ogledalom i tvoju trenericu  koja, nakon što pažljivo sasluša tvoju trenutačnu situaciju, analizira (a ne kritikuje) i predlaže najbolje rješenje za tebe i tvoje specifične nelagode. 

Odnosno, ako se ne osjećaš dobro sama sa sobom, tvoje mišljenje i mišljenje tvog trenera je važno za tvoje psihofizičko blagostanje i buduće poboljšanje. 

Sve ostalo što je tu samo da te kritikuje i sudi:

* jedi više/manje

* treniraj više/manje 

* što nisi kupila ovaj čudesni čaj ili ovaj preparat

* guza ti je velika/mala 

* stomak ti je ko trudnica

* stara si za to

bez da su takvu analizu preusmjerile prvo ka sebi i riješile moraš ih ignorisati jer je totalno nebitno, bezvrijedno i zlobno. 

Pogotovo (otežavajuću okolnost) da nisi od njih tražila i oni bez "ZNANJA" i "STRUKE" dijele ovu vrstu neželjenog komentara.

Ovo se odnosi i na poslovnu stranu, jedine žene do kojih mi je zaista stalo su moje članice. Odnosno, ako si mi dala tvoje povjerenje, tvoje vrijeme i otvorila si novčanik, tvoje mišljenje je fundamentalno i ja ću ispred mog kluba, sa cijelim timom, poduzeti akciju i raditi na tome u što kraćem vremenskom periodu. 

Zaista, stimuliramo povratne informacije upravo da bismo razumjele kako najbolje upravljati svim poslovnim procesima naše kluba i ponudile najbolje fitness iskustvo ikad.

Sve ostalo mi je u prosjeku nebitno ili bolje rečeno, ne obraćam pažnju na one koji kritikuju ili šta govore o meni ili mojim projektima ili mojoj kompaniji.

Postoje dva parametra koja uzimam u obzir:

-"Šta rade oni koji kritikuju".

-"Imaju veštinu da pričaju"

Rasprava se stoga pomiče sa ličnog nivoa, gdje ego rizikuje da vlada utočištem, na objektivniji nivo.

Pjevač/cice ne trebaju da brinu zbog mojih kritika, već od onih kvalifikovanijih kolega od njih.

Ne uzimam u obzir mišljenja o svom radu zaposlenika koji nisu privatnici ili onih koji jedva znaju o čemu pričamo.

Umjesto toga PLAĆAM i voljno ulažem ogromne količine novca da dobijem vrlo sirove povratne informacije od mentora koji su kvalifikovaniji od mene za određene teme.

Uopšte, dakle, nije bitno ko vas kritikuje ili šta ti se kaže.

Na konkretnoj temi važno je šta osoba koja te kritikuje radi ili je pokazala da može.

Ako nije kvalifikovana, kritika je nebitna.

Ako je kvalifikovano, onda to nije kritika već vrijedan savjet, čak i ako je dat grubo i u pogrešnom tonu.

Šta on radi. Ne ko.

Stop. 



__________________________________________

Aktivnosti
OGLAS ZA TRENERA ENTUZIJASTIČNE OSOBE VOLJNE UČITI I POSTATI GRUPNI I FITNESS INSTRUKTOR
Ocjenite aktivnost