×
Novosti
Savjeti za Ramazan
Čega se pridržavati, a šta izbjegavati!

Hidratizirajte se

Neka vam voda bude glavni izvor unosa tekućine. Još jednom naglašavamo da sokovi, kafa i ostala pića sa kofeinom će samo pogoršati situaciju.

Klonite se pržene hrane 

Ona je krivac broj jedan za debljanje tokom ramazana. Znamo da svi volimo prženu hranu, ali morate dozirati porcije. Pratite pravilo jednoga, svaki član porodice dobije po jedan prženi komad na tanjiru. 

Ne propuštajte sehur

Vaše tijelo će doista osjetiti razliku i nećete imati želju da se prejedate za iftar. Neka vam sehur bude gorivo za predstojeći dan. Dobro ga isplanirajte i neka obrok bude raznovrstan. 

IZBJEGAVAJTE:

1. Hranu bogatu šećerima: 

ova hrana će vas brzo dovesti do umora (bijeli kruh, riža, čips, keks, sokovi, bombone). Jedite voće da bi zadovoljili potrebu za slatkim. Ako pijete gazirana pića, pokušajte ih zamijeniti sa mineralnom vodom koju ćete pomiješati sa prirodnim sokovima.

2. Prženu hranu:

brza, nezdrava hrana može dovesti do problema s probavom, Prženje, zamijeniti sa pečenjem hrane. Koristite mnogo začina, đumbira, bosiljka, kadulje, limuna, ocata.

3. Pića koja sadrže kofein:

crni čaj, kafa,  topla čokolada su pića koja će vam prouzrokovati žgaravicu. Pijte bijeli i zeleni čaj, biljne čajeve i kafu bez kofeina.

4. Prejedanje:

Jedite polako, bez žurbe. Jedite više proteina, povrća i cjelovitih žitarica., umjesto pržene hrane, slatkiša i ugljikohidrata.




Aktivnosti
DA LI BI ŽELJELA DA KRENEŠ SA NEČIM BRZIM, JEDNOSTAVNIM I EFIKASNIM? VITKA I ZATEGNUTA
Ocjenite aktivnost
KONKURS ZA TRENERA - 1 POZICIJA za 2020. godinu
Ocjenite aktivnost
KASTING ZA TRENERICE GRUPNOG FITNESSA za novu sezonu 2020. godine
Ocjenite aktivnost